Home / Profesjonalna obsługa klienta

Profesjonalna obsługa klienta

Niski poziom obsługi klienta negatywnie wpływa na jakość świadczonych usług oraz może być przyczyną utraty przychodów w firmie. Wysoko rozwinięta konkurencja sprawia, że klient nie tylko oczekuje uprzejmej obsługi ale również wyjątkowego traktowania, fachowej obsługi i błyskawicznego rozwiązania problemów. Odpowiednia obsługa klienta to fundament, na której firma może rozwinąć skrzydła i pozyskać lojalnych nabywców. Dowiedz się jak profesjonalnie obsłużyć klienta, aby zdobyć jego zaufanie i rozpoznać potrzeby.

Jaki jest cel szkolenia?

Celem szkolenia jest zwiększenie efektywności komunikacyjnej w rozmowach sprzedażowych i posprzedażowych przy obsłudze z klientem. Dzięki temu szkoleniu Twoi pracownicy będą potrafili identyfikować potrzeby rozmówcy i umiejętnie prowadzić poszczególne etapy sprzedaży. Dodatkowo zdobędą praktyczne umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, budowania pozytywnego wizerunku firmy oraz radzenia sobie w trudnych i stresujących sytuacjach.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Szkolenie skierowane jest głównie do firm, które chcą podnieść jakość obsługi klientów dzięki czemu wzrośnie ilość lojalnych klientów i zmniejszy się ilość reklamacji. Dzięki szkoleniu pracownicy zyskają cenne umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji z klientem i skutecznego reagowania na różne sytuacje.

Jakie są korzyści dla Twojej firmy?

  • wzrost jakości obsługi klientów,
  • zmniejszenie liczby reklamacji,
  • mniejsza ilość trudnych sytuacji podczas obsługi klientów,
  • wzmocnienie postawy pro-klienckiej,
  • wzrost zadowolenia i lojalności klientów,
  • zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • zwiększenie kompetencji pracowników.

Jakie są korzyści dla pracowników Twojej firmy?

  • nabycie umiejętności skutecznego reagowanie w trudnych sytuacjach,
  • unikanie trudnych sytuacji podczas rozmów z klientami,
  • rozwój umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji,
  • lepsze wyniki sprzedażowe.
Czas trwania szkolenia:
2 dni (14 godzin)
Cena szkolenia:
Program szkolenia:
1. Kim jest Twój klient i czego od Ciebie oczekuje?
2. Pierwszy kontakt z klientem.
3. Skuteczną komunikacja z klientem – jak zrozumieć Klienta i zostać zrozumianym?
4. Etapy prowadzenia rozmowy sprzedażowej.
5. Rozmowa z klientem - szybka i sprawna obsługa klienta z zachowaniem najwyższej jakości obsługi.
6. Typy klientów i rodzaje zachowań.
7. Trudny klient - jak sobie radzić w stresujących sytuacjach i jak skutecznie rozwiązywać problemy klienta.
8. Umiejętność asertywnego komunikowania się.
9. Kontakt posprzedażowy z klientem - jak utrzymać pozytywny kontakt z klientem na dłużej?
W cenie szkolenia otrzymujesz:
- materiały dydaktyczne,
- salę szkoleniową,
- sprzęt multimedialny,
- catering kawowy,
- certyfikat ukończenia szkolenia dla każdego uczestnika.

Top